Treballem al costat d'Empreses per a millorar l'estat de la natura! Ajuda'ns a restaurar la biodiversitat i els serveis ecosistèmics pel benefici de les persones, la natura i la societat:
Sovint hi ha espais no urbanitzables en municipis i que són en un estat degradat, abandonat. Sense intervenció, aquests terrenys es converteixen en abocadors il·legals; fonts de rates, mosquits i altres plagues, agreujant el problema. Busquem Renaturalitzar-los: involucrar a grans i petits en la seva millora i conservació perquè tornin a ser espais de natura en els que tothom hi pugui gaudir.
TERRENYS PROPIS
La teva empresa compta amb terrenys o jardins a les seves instal·lacions? Oferim el nostre assessorament en les accions pertinents per a naturalitzar els vostres espais de manera que siguin més hídricament sostenibles, amb diversitat de flora autòctona i font d’aliment i refugi per a la fauna mediterrània.
Us aconsellem també en projectes com la creació d’un Jardí de Papallones o de plantes aromàtiques, inventaris de biodiversitat per saber l’estat de salut de l’ecosistema i la presència d’espècies d’interès i poder fer les accions pertinents per a conservar o millorar la natura que envolta les vostres instal·lacions.
Us animem a involucrar opcionalment els vostres treballadors i treballadores en aquestes accions de millora! Fem de l’espai corporatiu un lloc més agradable per a la natura i per a tothom.
Reconvertim espais grisos i industrials en zones de verdor i vida!
Treballem amb LUCTA per a renaturalitzar un «bosc entre autopistes», plantar un jardí d’aromàtiques, i projectem una pantalla d’enfiladisses per a oferir ombra i verdor a MERCK.
TERRENYS MUNICIPALS
Treballem conjuntament amb ajuntaments d’arreu de Catalunya per a renaturalitzar espais municipals no urbanitzables i polígons que ens cedeixen per a aquest projecte. Fem una crida a les empreses properes a aquestes localitats per a estrènyer lligams amb la comunitat i col·laborar en la millora de l’entorn públic proper.
Actualment tenim col·laboracions amb els municipis de:
I diverses empreses ja han realitzat jornades amb nosaltres dins el marc d’aquest projecte:
PATROCINIS ESCOLARS
Apostem per l’Educació Ambiental amb tantes o més ganes! La vessant educativa afegeix el valor de la formació i l’aprenentatge a les accions de millora directes dels terrenys: una població que s’involucra en la cura de la natura és una població que la respecta i cuida.
Oferim que, des de les empreses, s’apadrinin diferents tallers i activitats d’educació ambiental escolar per a contribuir en la conscienciació de la ciutadania: la vostra aportació marcarà la diferència!
Us convidem a venir a les activitats, a fer una breu intervenció de part de l’empresa, elaborar un guió conjunt per a destacar el paper que hi juga o repartir merxandatge entre les persones participants.
Eduquem plegats una ciutadania que apreciï i respecti la natura que l’envolta!




